Meijers Assurantiën B.V.

Altijd en overal risico’s managen met Mijn Meijers

Uitdaging 

Bij Meijers gaan wij van nature tot het uiterste om onze klanten tot tevredenheid te bedienen. Gemak voor de klant is de norm en alles draait om transparantie, toegankelijkheid en continuïteit. Zo zorgen we dat onze relaties zich optimaal kunnen concentreren op hun onderneming en hun privéleven.

De aanpak 

Meijers staat dicht bij haar klanten. Hun wensen hebben we concreet vertaald naar ons klantportaal Mijn Meijers. Daar kunnen relaties nu zelf eenvoudig zaken regelen: zíj zitten aan het stuur. Meijers biedt op deze manier daadwerkelijk toegevoegde waarde voor haar klanten.

Het resultaat 

Door het ontwikkelen van Mijn Meijers hebben we voor Meijers-relaties hun product- en schadeadministratie transparant, benaderbaar én beïnvloedbaar gemaakt.

Opdrachtgever

Meijers Assurantiën B.V.

In samenwerking met

Tam Tam, CCS, InQdo en Bugs Business

Ingezette expertises

Scrum, WebMethods

Online

www.meijers.nl

Geïnteresseerd in een samenwerking?

Neem contact op met Toon van Bodegom. Hij kan je hier alles over vertellen

070 - 363 09 89 toon@numa.nl